خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

آموزش و پرورش متعلق به همه است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه است؛ مشکلات آن همگانی است زیرا همه از آموزش و پرورش سود می‌برند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان با حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه و امامان جماعت و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های گیلان گفت: منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین، افق روشن فردای بهتر را پیش پای آموزش و پرورش قرار داده است ،تا نسل متخصص ، بیدار ، انقلابی ،دین‌دار و ولایتمدار تربیت کند و آینده شاهد ملتی شریف ،قرآنی و متعهد باشد.

مهدی حاجتی گفت: آموزش و پرورش با داشتن ظرفیت بزرگ و بی نظیر دانش آموزی،خود را مقید می داند تا از همه متغیرهای خارج آموزش و پرورش استفاده کند.

وی ضمن اشاره به دو متغیر اساسی و بسیار مهم حوزه علمیه و شورای آموزش و پرورش استان گفت: ما بیشترین استفاده را در آموزش و پرورش از متغیر شورای آموزش و پرورش استان و حوزه علمیه می بریم.

حاجتی ضمن ارج نهادن به حضور متخصصان  و شخص استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ،از رکن دیگر همکاری یعنی ،حوزه علمیه یاد کرد و گفت:

آموزش و پرورش خود را متعهد می داند تا از این ظرفیت ارزشمند به شکل مطلوب استفاده کند.

وی گفت:ما از حضور ائمه جماعات در مراکز آموزشی خود بهره فراوان برده ایم و همچنان از وجودشان در جهت تعمیق باورهای دینی سود می بریم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت:آنچه در آموزش و پرورش هزینه می شود را نباید هزینه دانست چرا که تمام آن سرمایه گذاری است.

وی ضمن تشکر از همه دستگاه های اجرایی در جهت کمک به بهبود وضع آموزش و پرورش ،از سازمان اوقاف  و سازمان تبلیغات اسلامی به نیکی یاد کرد و گفت:این دستگاه ها همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش دارند و ما روز به روز شاهد اثرات مثبت این همکاری ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز