خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سفید رود 97 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۶۳

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سفید رود 97 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل‌آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان بیان داشت:میزان انرژی دریافتی از نیروگاه برق آبی سفید رود در سال 94 ، 122211 مگاوات ساعت بود که این مقدار در سال 95 به 241783 مگاوات ساعت افزایش یافت. به عبارتی میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد سفید رود در سال 95 در مقایسه با سال 94، رشد 97.84 درصدی داشت .

وی افزود: میزان انرژی دریافتی از نیروگاه برق آبی سد تاریک در سال 94 ، 6106 مگاوات ساعت بود که این مقدار در سال 95 به 8558 مگاوات ساعت افزایش یافت. به عبارتی میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد تاریک در سال 95 در مقایسه با سال 94، رشد 40.16 درصدی داشت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان  به شدت  پیگیر و علاقمند راه اندازی نیروگاههای تولید انرژی پاک و تجدید پذیر است چون این نیروگاهها آلودگی زیست محیطی ندارند. وی با اشاره به اهمیت انرژیهای تجدیدپذیر بیان داشت: رویکرد عمده و اساسی که مورد توجه قرار گرفته و کلید خورده است موضوع بکارگیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بادی و خورشیدی است که انشاءا... بزودی شاهد به بار نشستن نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در آینده ای نزدیک در استان گیلان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز