خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان خبر داد:

ابلاغ اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون‌ریالی برای حوادث غیرمترقبه استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۰۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان بیان کرد: طی ابلاغیه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور مجموعاٌ مبلغ سه میلیارد و شصت میلیون ریال برای حوادث غیر مترقبه استان گیلان تأمین اعتبار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی تصریح کرد: از این رقم، مبلغ 3/060/000/000 (سه میلیارد و شصت میلیون ریال) کمک بلاعوض برای تأمین لوازم خانگی و معیشتی 153 خانوار آسیب‌دیده (برای هرخانوار 20 میلیون ریال) از ردیف اعتبارات هزینه‌ای و مبلغ 250/000/000/000 (دویست و پنجاه میلیارد) ریال برای بازسازی تأسیسات زیربنایی از ردیف اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور است.

محمّدی ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های پیشگیرانه و تثبیت نقاط حادث خیز و پایدارسازی دامنه‌های رانشی نیز از ردیف اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران‌کشور مبلغ 50/000/000/000 (پنجاه میلیارد) ریال  اعتبار در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان تصریح کرد: ابلاغ این اعتبارات ذیربط به  این سازمان به استناد ماده (19) قانون برنامه و بودجه و بندهای «م» و «د»  ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم‌بخشی از مقررات مالی دولت (2)، قانون بودجه 1396 کل کشور و اجرای بند (1) تصویب‌نامه شماره 11109 / ت 54126 هـ مورخ 3/2/1396 هیأت محترم وزیران بوده است تا اقدام لازم  مطابق قوانین و مقررات صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز