خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان مطرح کرد:

ساخت خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گامی در جهت پاسداشت داشته‌های معنوی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۱۵

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ساخت و تجهیز خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گامی در جهت پاسداشت داشته‌های ارزشمند معنوی است.

به گزارش ایلنا از رشت، ایوب احمدی مدیرکل دیوان محاسبات گیلان به همراه رضا علیزاده و معاونین وی از موزه میراث روستایی استان بازدید کردند.

در این دیدار نحوه ساخت و تجهیز خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به نقش مشاهیر در توسعه فرهنگ و هنر یک سرزمین اظهار داشت:ساخت و تجهیز خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گامی در جهت پاسداشت داشته های ارزشمند معنوی است.

وی تلفیق معماری بومی و مدرن را از خصوصیات مثبت در ساخت این بنا خواند و افزود: بنای مذکور با مساحت 365 مترمربع در 3 طبقه مامنی برای نمایش مشاهیر و افتخارات خواهد بود.

در ادامه ایوب احمدی مدیرکل دیوان محاسبات گیلان،موزه میراث روستایی را فخر استان قلمداد کرد و بیان داشت:حوزه گردشگری گیلان نیازمند بسترسازی و ایجاد تاسیسات جدید است تا رونق اقتصادی را فراهم آورد.

وی تلاش میراث فرهنگی گیلان در جهت ایجاد توسعه پایدار گردشگری را شایسته تقدیر خواند و بیان داشت: همگرایی و تعامل لازمه پیشرفت و تعالی استان در ابعاد مختلف است.

بازدید از هتل ایران و ساختمان پست در میدان شهرداری رشت بخش دیگری از این بازدید بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز