خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز بازنشستگان برگزار می‌شود:

طرح نسیم سلامت در قالب پیاده‌روی بازنشستگان و تجلیل از مستمری بگیران نمونه گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۰۷

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور وبراساس هماهنگی های بعمل آمده دو ویژه برنامه بزرگ همزمان با ٢٥ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برای این گروه از جامعه هدف تامین اجتماعی استان برگزار میشود.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق‌پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان بیان کرد: مراسم جشن گرامیداشت روز بازنشستگان و تجلیل از منتخبین نمونه استان بر اساس مولفه ها و ارزیابی های بعمل آمده از مستندات و مدارک ارسالی شرکت کنندگان در فراخوان مربوطه و همچنین طرح نسیم سلامت در قالب پیاده روی گروهی از فعالیت‌های پیش بینی شده برای این مناسبت است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، اشاعه نشاط و شادابی در بین بازنشستگان و فراهم آوردن بستر اولیه جهت تعامل و مشارکت درکارهای گروهی و افزایش همدلی ها را از دلایل اصلی شکل گیری طرح نسیم سلامت با هدف اهمیت بخشیدن به تندرستی و روحیه ورزشی در سالمندان برشمرده و اذعان داشت : برنامه طرح نسیم سلامت از ساعت ٨ صبح روز شنبه مورخ ٢٥ شهریور ماه از محل پارک ملت رشت واقع در جنب فرمانداری تا سالن اجتماعات مخابرات گیلان بصورت پیاده روی گروهی برگزار می شود.

جمیل حق پرست همچنین ازتجلیل ٦ مستمری بگیر نمونه استان مشتمل بر ٣ بازنشسته ، ٢ همسر بازمانده و یک ازکارافتاده کلی خبر داده و اظهار داشت : تلاش میکنیم در فضایی مملو از صفا وصمیمیت و با حضور مسئولین استانی ، با هماهنگی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی در شهرستانهای مختلف استان با اجرای برنامه های متنوع و شاد ، این روز بصورتی ماندگار در دفتر خاطرات بازنشستگان ثبت وضبط شد.

شایان ذکر است دیدار روسای شعب شهرستانی با اعضای هیات مدیره کانون های بازنشستگی و حضور در جمع این عزیزان در تمامی مناطق از دیگر برنامه های تامین اجتماعی بمنظور گرامیداشت جایگاه بازنشستگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز