خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان برگزار شد؛

نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستان‌های بخش خصوصی از بیمه‌های پایه

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۹۹۶

نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی از سازمان‌های بیمه‌گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی از سازمان های بیمه‌گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

 محمد علی نجفی در این نشست که با حضور روسای بیمارستان های خصوصی در دفتر وی برگزار شد با اشاره به خدمات‌رسانی و نقش بیمارستان‌های بخش خصوصی در تامین سلامت بخش قابل توجهی از مردم اظهار داشت : در بازدیدهایی که از برخی بیمارستان های خصوصی داشتم علاقمندی و جدیت آنان را شاهد بودم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات خوب صورت گرفته در بیمارستان های دولتی، حمایت از کارآفرینی و تولید را از اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود : تلاشگران در بیمارستان های خصوصی ضمن داشتن مدارج بالای علمی، ضمن اینکه روحیه کارآفرینی و تولید را پیشه راه خود کرده و اقدامات ارزنده ای را در بخش بهداشت و درمان جامعه داشته اند .

 نجفی در این نشست ضمن تماس تلفنی با  دکتر سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و دکتر نمکی معاون توسعه اموراجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار پرداخت هر چه سریعتر مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی گیلان از سازمان های بیمه گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز