خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رضوانشهر:

فعالیت‌های گردشگری در طرح ساحلی موجب رونق اقتصادی منطقه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۹۴

معاون فرماندار رضوانشهر گفت: رونق فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری در طرح ساحلی سیمبرخاله که موجبات رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه خواهد‌شد باید مورد توجه شهرداری پره سر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، جلسه ستاد تامین سلامت دریای شهرستان با حضور اعضای ستاد به ریاست ابراهیم چراغی معاون فرماندار رضوانشهر در محل طرح ساحلی سیمبرخاله پره سر برگزار شد.

معاون فرماندار رضوانشهر در این نشست ضمن  تبریک میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) در جمع اعضای حاضر از بخشداران ، نیروی انتظامی، دهیاران نوار ساحلی و همه اعضای ستاد به خاطر خدمات دهی به مسافران و گردشگران تقدیر نمود و افزود: رونق فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری در طرح ساحلی  سیمبرخاله که موجبات رونق اقتصادی و اشتغال زائی در منطقه خواهد شد  باید مورد توجه شهرداری پره سر قرار گیرد.

ابراهیم چراغی ادامه داد: برای توسعه و تثبیت فعالیت های فرهنگی و گردشگری در نوار ساحلی زمینه های مناسب برای جذب مشارکت های مردمی و بخش خصوصی فراهم شده است لذا علاقمندان می توانند به مسئولین امر مراجعه و در این فعالیت ها مشارکت نمایند.

وی از ناجیان غریق ،همیاران پلیس، نیروهای امدادی به خاطر عملکرد مناسب شان در سواحل و طرح های سالم سازی شهرستان تشکر نمود و خواستار  نظارت بیشتر در این راستا به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه شدند.

وی با اشاره به بحث پسماند، نسبت به جمع آوری زباله خصوصاً در حاشیه نوارساحلی تحت هر شرایطی تأکید نمود.

لازم به ذکر است شهرستان رضوانشهر دارای 21 کیلومتر نوار ساحلی و دارای طرح شنای آقایان و بانوان در مجتمع ساحلی سیمبرخاله پره سر می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز