خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

یکی از مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۹۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: یکی از مهم‌ترین اصول اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بیان داشت: بخش خصوصی به‏ ویژه صنایع کوچک و متوسط، عامل مهمی در توسعه اقتصادی هستند.

وی‌در ادامه گفت: این صنایع با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت­‌های‌شغلی‌جدید، بر رشد اقتصادی اثر می‏‌گذارند و به همین دلیل، در ایران، به منظور توسعه فعالیت­‌های اشتغال‏‌زا، بنگاه‏‌های خرد و متوسط مورد توجه قرار گرفته‏‌اند.

احمدعلی شهیدی بیان داشت : با توجه به این‏که درصد بالایی از واحدهای صنعتی کشور، کوچک و متوسط هستند و بیش از نیمی از شاغلان بخش صنعت را در خود جای داده‏اند ، این صنایع از اهمیت بسزایی برخوردار شده و می‏‌توانند نقش اساسی در برنامه‏‌های آتی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نیز گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با قراردادن مدیریت جهادی به دنبال ایجاد شرایط بهینه در راستای حمایت از تولید هستیم.

وی در ادامه به بیان اهمیت کار پرداخت و گفت : کار مهمترین عاملی است که حیات بشری را تحت الشعاع خود قرار می دهد و عزت و سربلندی هر فرد و اجتماعی بستگی به میزان وجود آن دارد.

رئیس‌هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان برای درون‌زا کردن اقتصاد و داشتن استراتژی، اقتصاد مقاومتی را کارسازترین راه در ساماندهی مشاغل کوچک، حمایت از صنایع تبدیلی و شناسایی واحدهای در حال تعلیق عنوان کرد.

شهیدی در پایان گفت: یکی از مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز