خبرگزاری کار ایران

ساخت پروژه راهی سیاهکل - بازکیاگوراب در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۸۲

فرماندار سیاهکل از ساخت پروژه سیاهکل به بازکیاگوراب در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، رضا اسلامی فرماندار سیاهکل در رابطه با احداث راه سیاهکل به بازکیاگوراب، اظهار کرد: برای اجرایی شدن پروژه محور سیاهکل به بازکیاگوراب زحمات و تلاش‌های زیادی کشیده‌ شده‌است و نماینده مجلس نیز پیگیری‌های خوبی از خارج استان انجام داد.

وی افزود: پس از راه‌اندازی محور سیاهکل به سنگر که موجب کم شدن ترافیک محور لاهیجان به رشت شده است، ترافیک در مسیر سیاهکل به بازکیاگوراب زیاد شد.

فرماندار سیاهکل بابیان اینکه شرکت سازه‌های بتنی فلزی گیلان برنده مناقصه ساخت محور سیاهکل به بازکیاگوراب شد، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده؛ ساخت پروژه سیاهکل به بازکیاگوراب در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود و تردد در آن با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

اسلامی بابیان اینکه این محور به طول یازده کیلومتر است، تصریح کرد: در بحث تملک با انجام سپردن ضمانت سرمایه‌گذار به بانک عامل سرمایه پذیر ایرانی در پرداخت تسهیلات در ماه‌های آینده، شاهد عملیاتی شدن این پروژه با مبلغ ۹۸ میلیارد تومان خواهیم بود.

وی در رابطه با کمربندی خیام سیاهکل، خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و اجرای این پروژه در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار سیاهکل افزود: با تعهد مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان؛ این اداره در سیاهکل آسفالت دو طرف کمربندی را تقبل کرده و پیاده‌روی آن نیز توسط کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز