خبرگزاری کار ایران

در بازدید سرپرست شهرداری رشت از پارک بانوان مطرح شد:

حل مشکلات پارک بانوان تا دو سه ماه آینده/ احداث آلاچیق‌ها جهت عرضه صنایع دستی توسط بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۶۳

سرپرست شهرداری رشت گفت: بر اساس مطالعات مشاور برآنیم تا با احداث آلاچیق هایی جهت عرضه صنایع دستی توسط بانوان در بازارچه نگین در توسعه این پارک گام هایی برداشته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرز جمشیدپور در حاشیه این بازدید اذعان داشت: با توجه به مراجعه جمعی از بانوان در روز ملاقات عمومی، بر خود واجب دانستم  به همراه  مدیران شهرداری در این پارک را حضور پیدا کرده، تا از نزدیک به بررسی مشکلات بپردازم.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به برنامه های مدون مناطق در راستای بهسازی پارک فوق تصریح کرد: با توجه به اینکه پارک بانوان دارای دو در ورودی وخروجی است که نگهبانی سمت خروجی مشرف به کوچه ها و مناطق مسکونی منظریه می باشد توسط بانوان نگهبانی میشود یه سری مشکلات همچون تجهیزات گرمایشی و سرمایشی  و... که شهرداری منطقه قول مساعد تجهیز یه فقره کیوسک نو را برای این امر داده است.

سرپرست شهرداری رشت ازحل مشکلات پارک بانوان طی دو سه ماه آتی خبر داد و گفت: کاشت گونه های گیاهی بلند قامت برای رفع دید ساختمانهای مشرف و مجاور، بهسازی دیوار ضلع جنوبی، آبیاری مکانیزه، نوسازی تجهیز ات ورزشی، تقویت سیستم روشنایی، بهسازی و ایمن سازی دیواره حاشیه رودخانه با دیوارگذاری و کاشت گونه های درختی، نصب آلاچیق برای استفاده بهینه بانوان از پارک و.... از جمله گام هایی است که طی دو سه ماه آینده در راستای بهسازی این پارک برداشته خواهد شد.

  فرامرز جمشیدپور با اشاره به ست های ورزشی مجاور پارک بانوان که در محدوده منطقه چهار است تصریح کرد: زمین ورزشی جنب پارک بانوان که مربوط به منطقه چهار و سازمان فرهنگی ورزشی است با تجمیع نقطه نظرات آن دو واحد، سعی برآن است تا به بهسازی پارک پرداخته شود.

وی با تاکید بر الحاق بازارچه نگین به پارک در راستای افزایش سرانه فضای سبز و فضاهای ورزشی گفت: بر اساس مطالعات مشاور برآنیم تا با احداث آلاچیق هایی جهت عرضه صنایع دستی توسط بانوان در بازارچه نگین در توسعه این پارک گام هایی برداشته شود.

 سفارش طراحی پایه چراغ های شکیل توسط شهرداری منطقه دو/ اتمام عملیات اجرایی پارک بانوان با هزینه کرد چهارصد میلیون تومان در سه ماه آینده

مرتضی عاطفی مدیر منطقه دو شهرداری رشت نیز در این بازدید با تاکید بر برنامه از پیش تعیین شده در سال ۹۵ در زمینه آغاز بازپیرایی پارک بانوان در سال جاری اذعان داشت: با توجه به مشکلات چندماه اول سال در بحث بودجه، سعی برآن شد تا در بهسازی پارک برنامه هایی داشته باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری از سفارش طراحی پایه چراغ های شکیل توسط شهرداری منطقه دو در این پارک خبر داد و یادآور شد: طراحی فضای سبز و تعویض مبلمان و فضای سبز و نصب آلاچیق ها در فضای بسیار عالی بدون اشراف از بیرون و....  و حل مشکل سرویس بهداشتی در دستور کار قرار دارد .

وی از اتمام عملیات اجرایی پارک بانوان با هزینه کرد چهارصد میلیون تومان در سه ماه آینده خبر داد و افزود: با توجه به این که  بهسازی پارک و کاشت گونه های گیاهی در  فصل پاییز به سهولت انجام خواهد شد طی سه ماه آینده  تمامی مشکلات این پارک مرتفع و جهت بهره برداری بهتر در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت و پارکی جدید برای کودکان ناتوان

مدیر منطقه چهار شهرداری رشت نیز از اجرای دیوار سازی پارک مجاور پارک بانوان در دو فاز خبر داد و اذعان داشت: پیشنهاد مشاور در برچینی همه  زمینهای ورزشی جز زمین فوتبال مجهز به چمن مصنوعی است.

متین عاشوری از پیشنهاد استانداری در زمینه استفاده از بازارچه نگین در راستای عرضه و فروش صنایع دستی توسط شهروندان خبر داد و یادآور شد: شهرداری منطقه چهار این آمادگی را دارد تا عملیات اجرایی سایت پارک مجاور پارک بانوان و پارک عجائب را آغاز نماید. 

وی‌افزود: طراحی سایت و پارکی جدید برای کودکان ناتوان چون جامعه اوتیسم یا نابینا از پیشنهادات مشاوران و طراحان شهرداری منطقه چهار است که در این صورت با مشارکت شهروندان ساکن در کوچه های مجاور پارک روبرو خواهیم شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز