خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

پوشش ۴۶ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۳۳۷

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۴۶ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه دادند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر ۱۵۵۰ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۶ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات‌ها با ۶۵ مرتبه خروج خودروهای اطفایی‌جهت پوشش ۳ مورد حریق منزل مسکونی، یک مورد حریق تجاری، یک مورد اتصالی پست برق، یک مورد حریق ضایعات کارگاه چوب بری، ۲۲ مورد حریق علفزار و ضایعات، یک مورد تصادف خودرو، ۲ مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، ۱۰ مورد قفل درب و محبوس شدن در منزل مسکونی، خودرو و آسانسور، ۲ مورد گیر کردن حلقه انگشتری و النگو در دست شهروندان، یک مورد استقرار خودرویی و ۲ مورد خدمات ایمنی بوده است.

وی در پایان با توجه به گرمای هوا و کاهش رطوبت زمین به شهروندان توصیه کرد: از آتش زدن علفزارها بخصوص جنب منازل مسکونی، آپارتمان ها واماکن تجاری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز