خبرگزاری کار ایران

کمک 2 میلیارد ریالی مردم گیلان در عید قربان به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۴۸

سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران ، اقدامات این نهاد را در عید سعید قربان تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از رشت ، محمدرضا جوادزاده ، سرپرست توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک‌های بی منت مردم در مناسبت‌های مختلف به نیازمندان گفت:مردم نیکوکار و نوعدوست گیلان امسال در عید سعید قربان مبلغ 2میلیارد و 172 میلیون و 460 هزار ریال برای کمک به نیازمندان استان به کمیته امداد اهداء کردند که نسبت به سال گذشته 68 درصد افزایش داشته است.

 وی افزود: کمک‌های مردم شامل 257 راس گوسفند زنده به وزن سه هزار و 520 کیلو‌گرم و به ارزش یک میلیارد و 465 میلیون 690 هزار ریال و 398 کیلو گوشت گرم به ارزش 706 میلیون و 770 هزار ریال‌ بوده‌است.

 جوادزاده با بیان اینکه 23 اداره کمیته امداد در سطح استان و همچنین 18 مرکز نیکوکاری کمک‌ها و نذورات مردمی در عید قربان را جمع آوری کردند گفت : کمک‌های جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین هشت هزار و 320 خانوار توزیع شد.

سرپرست توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گیلان افزود : مردم نیکوکار گیلان همچنین دوراس گاو زنده به وزن 154 کیلو گرم و به ارزش 163 میلیون و 900 هزار ریال برای کمک به نیازمندان به این نهاد اهداء کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز