خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

نظارت و بازرسی از شالیکوبی‌های گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۲۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شروع طرح نظارت بر شالیکوبی‌های سطح استان از ابتدای شهریور ماه خبر داد و گفت: با متخلفین این حوزه برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، بنا به اعلام رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، در راستای رعایت حقوق مصرف کننده و نظارت بر عملکرد شالیکوبی‌های استان و همزمان با آغاز به کار این واحدها، با مشارکت و همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی، طرح نظارت و بازرسی از واحدهای شالیکوبی در سطح استان در دستور کار قرار گرفت .

قشلاقی افزود: براساس مصوبه کمیسیون نظارت استان برای تبدیل هر 100 کیلو شلتوک، سه کیلو گرم اجرت جنسی یا مبلغ 2500 ریال بابت تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید،تعیین شده که هرگونه اضافه دریافتی در این بخش، مصداق گرانفروشی خواهد بود و برابر قانون برخورد خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: این واحدها فقط مجاز هستند که بابت خشک کردن و تبدیل شلتوک به برنج سفید کارمزد بگیرند و کارمزدهم تنها شامل برنج سفید سالم است و به نیم دانه مزدی تعلق نمی‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان ضمن توصیه به همه کارخانه داران شالیکوبی به رعایت حقوق مصرف‌کننده بویژه کشاورزان زحمت کش ، از آمادگی اداره کل تعزیرت حکومتی در سراسر استان جهت دریافت شکایت کتبی بصورت حضوری یا گزارش تلفنی از طریق سامانه 135 یا شماره تلفن ستاد خبری 33365548 تعزیرات حکومتی خبر داد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز