خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار گیلان؛

بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در آستارا افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۶۹

همزمان با بزرگداشت هفته دولت بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، یونس رنجکش فرماندار آستارا و جمعی از مدیران استان گیلان و آستارا افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، همزمان با بزرگداشت هفته دولت بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان مرزی بندر آستارا شامل هشت پروژه عمرانی متشکل از پنج پروژه عمرانی شهرداری آستارا، یک پروژه تقویت برق شبکه فشار متوسط زمینی، یک مرکز بازدیدکنندگان  اکوپارک مربوط به اداره محیط زیست آستارا، یک مجتمع پرورش ماهیان خاویاری  و هفت پروژه گردشگری و تفریحی شامل مجتمع پذیرایی، زیپ لاین، استخر قایق سواری و سرسره، مرکز اطلاع رسانی خدمات گردشگری پایانه مرزی، دفتر اطلاع رسانی گردشگری شماره دو و سه با حضور  اصغریان معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، یونس رنجکش فرماندار آستارا و جمعی از مدیران استان گیلان و آستارا افتتاح شد.
 
 فرماندار شهرستان مرزی آستارا در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: برای اجرای این طرح های عمرانی و خدماتی حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی، دولتی و شهرداری آستارا هزینه شده است.
 
 یونس رنجکش اضافه کرد: در هفته بزرگداشت دولت ۸۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان مرزی بندر آستارا با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز