خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 17پروژه با 93 نفراشتغال‌زایی در بخش خشکبیجار

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۰۴

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان رشت و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، 17پروژه با 93 نفراشتغال زایی در بخش خشکبیجار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،در چهارمین روز ازهفته دولت با حضور فرماندار شهرستان رشت و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، 17پروژه با 93 نفراشتغال زایی در بخش خشکبیجار به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان رشت در افتتاح پروژه ها با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت به مردم شریف کشورمان است گفت: فراهم کردن امکانات رفاهی برای مردم کشور توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و امید داریم با افتتاح چنین پروژه های برای مردم شریف شهرستان رشت بخصوص ساکنین بخش خشکبیجار سبب خیر و رفاه شود.

سیروس شفقی افزود: در چهارمین روز از هفته دولت17 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 483 میلیون تومان در بخش خشکبیجار به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها برای 93 نفر شغل ایجاد شده است گفت: امید داریم با توسعه در بخش ها و روستاها نرخ بیکاری را در شهرستان رشت کاهش دهیم .
شفقی ادامه داد: در فصل حمل و نقل جاده ای، زیر سازی آسفالت راه ها با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان، توسعه خدمات شهری دو پروژه با هزینه بالغ بر 493 میلیون تومان، فصل حمایتی تعداد 5 واحد مسکن مدد جویی با اعتبار بالغ بر 80 میلیون تومان، فصل انرژی 6 پروژه در بخش تامین برق و توسعه و احداث و بهینه سازی انرژی با اعتباری بالغ بر 241 میلیون تومان هزینه شده است و همچنین کلنگ مجتمع تفریحی و ورزشی خشکبیجار نیز بر زمین زده‌شد .
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم شهرستان رشت لایق بهترین‌ها هستند افزود: تمام تلاش مسئولان با نگاه راهبردی دولت و تدبیر امید این است تا در آینده این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز