خبرگزاری کار ایران

با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا؛

درصد بهره مندی خانوارهای روستایی لنگرود به بالای ۹۳ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۹۴

مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان لنگرود به ۹۳.۲ درصد رسید.

به گزارش ایلنا از لنگرود، با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس، جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی مشعل گازرسانی به سه روستای کوهستانی از توابع شهر اطاقور شهرستان لنگرود روشن شد.

در این مراسم  ظهیری گفت: با افتتاح این روستاها درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی شهرستان لنگرود به ۹۳.۲ درصد رسید و با اتمام  پروژه‌های در حال اجرا برای گازرسانی به ۲۰ روستا در قالب دو خوشه بلوردکان و خرما درصد بهره مندی روستائیان شهرستان لنگرود به ۹۸ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت‌گاز استان ادامه داد:برای گازرسانی به این 3 روستا بالغ بر ۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

وی این کار را با توجه به موقعیت کوهستانی روستاها بسیار سخت توصیف کرد و گفت: انجام چنین کار دشواری در سایه همدلی و همکاری همه مسوولین بویژه نماینده محترم مردم و فرماندار میسر شده است.

ظهیری در پایان رسیدن گاز به این روستاها را به اهالی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

در ادامه لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: دولت تدبیر و امید در ۴سال گذشته به بیش از 9 هزار  روستا گازرسانی نموده که کار بسیار بزرگی بوده است.

وی همچنین از عملکرد شرکت گاز استان گیلان و مهندس ظهیری بجهت توسعه گازرسانی در استان بویژه شهرستان لنگرود تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم جوادپور فرماندار لنگرود از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گیلان تقدیر کرد. /

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز