خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ویزیت رایگان دندانپزشکی برای نمازگزاران در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۲۲

همزمان با روز جهانی مسجد، معاینه رایگان دندانپزشکی و مشاوره های بهداشتی درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسجد مصلی رشت برای نمازگزاران به انجام رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، به همت معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به مناسبت روز جهانی مسجد، نمازگزاران در مسجد مصلی رشت تحت معاینه و مشاوره رایگان دندانپزشکی قرار گرفتند.

افشین شفقی –معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان که متولی سلامت جامعه هست از هر فرصتی برای افزایش سواد سلامت جامعه و آگاهی بخشی به مردم استفاده می کند و این حرکت نیز در همین راستا انجام شده است.

وی با بیان این که سلامتی و بهداشت دهان و دندان از جایگاه مهمی در اسلام برخوردار است، افزود: برای ارتقای سواد سلامت مردم باید در بین مردم حضور یافت تا اثر بخشی و ماندگاری آن بیشتر شود.

وی ادامه داد: مسجد یک پایگاه مردمی بزرگ با سطح گستردگی فراوان در ایران است که افراد با سطح معلومات متفاوت برای ادای فریضه حداقل در سه نوبت از روز در آنجا حضور می یابند که می شود با برنامه ریزی و تعامل با علمای بزگوار این مساجد، سطح سواد سلامت جامعه را افزایش داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز