خبرگزاری کار ایران

بازدید سرپرست شهرداری رشت از روند آماده سازی گلزار شهدای گمنام در بوستان ملت

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۷۳

فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت از روند آماده سازی گلزار دو شهید گمنام در بوستان ملت رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست شهرداری رشت ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اینکه اقدامی مشابه را در مسکن مهر رشت انجام داده ایم گفت: ساخت المانی متناسب با مقام شهیدان در دستور کار قرار دارد و در خصوص مسکن مهر این کار به سازمان سیما منظر واگذار شده است.

فرامرز جمشیدپور با بیان اینکه مکاتبات مربوطه انجام شده است افزود: پس از تایید معاونت عمرانی استانداری گیلان پیمانکار وظیفه اجرای المان را بر عهده خواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای المانی متناسب در بوستان ملت گفت: در بوستان ملت رشت نیز اقدام مشابهی صورت خواهد گرفت. سرپرست شهرداری رشت همچنین از زحمات سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان ها برای پیگیری و آماده سازی سریع محوطه قدردانی کرد.

 طیبه بینا شهردار منطقه ۳ رشت هم با اشاره به ضرورت ایجاد راه دسترسی به گلزار شهدا و فضاسازی محیطی گفت: با توجه به بارندگی زیاد در رشت و احتمال وجود گل و لای در مسیر دسترسی در نظر داریم به راه دسترسی با شن نخودی ایجاد کنیم و فضاسازی متناسب با گلزار شهدا را در دستور کار داریم.

  در این بازدیدها سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و محمدباقر بشردانش معاون خدمات شهری منطقه ۳ رشت نیز از دیگر مسئولان حاضر بودند.

پنجشنبه دوم شهریور ماه این گلزار که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حال آماده سازی است با حضور مردم انقلابی شهر رشت و جمعی از مسئولان آماده استقبال از دو شهید خوش نام رشت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز