خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم رونمایی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۳۵

با پیگیری شهردار لاهیجان، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان به سازمان تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در مراسم رونمایی از سر در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان،  محمود حسنی دیلمی، سرپرست سازمان آتش نشانی ، به ارائه گزارش جامعی از روند تشکیل سازمان و عملکرد واحد آتش نشانی پرداخت.

حسینعلی خدایگانی، ریاست شورای استان گیلان و شورای شهر لاهیجان در این مراسم گفت: سالهاست در دولت، شهرداریها رها شده اند و نهادی خود گردان هستند. عدم پرداختی ها به کارکنان صدیق و خدوم شهرداری لاهیجان، باعث نشد لحظه ای از کار دست بکشند.

وی افزود: اگر شهری پویا، مدرن و چابک می‌خواهیم باید از طرف دولت بیش از پیش به شهرداریها بها داده شود. متأسفانه  منابع درآمدی شهرداری‌ها محدود است و کفاف هزینه های جاری را نمی دهد.

سعید آگشته، شهردار لاهیجان در این مراسم رونمایی گفت: بر اساس میثاقی که داشتیم و قولی که داده بودیم، این اتفاق مبارک قبل از پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر به وقوع پیوست که اگر دیر انجام شد، از شهروندان حلالیت می طلبم و امیدوارم مجموعه این اتفاقات، برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان عزیز لاهیجان میمون و مبارک باشد.

وی خطاب به آتش نشانان لاهیجان افزود: هر لحظه ای که برای نجات جان مردم به آتش زدید، هر لحظه اش متعالی ترین نوع عبادت است.

شهردار لاهیجان گفت: امیدوارم دولت محترم نگاه ویژه ای به شهرداری‌ها داشته باشد که امروز مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

آگشته در پایان نوید افتتاح و بهره برداری از خانه کشتی و پارک بانوان در هفته دولت را داد.

برگزاری مراسم رونمایی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  لاهیجان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز