خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد:

انتقاد در رسانه با زبانی نرم و رعایت قانون مطبوعات مطرح شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۰۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: انتقاد در رسانه با زبانی نرم و با رعایت قانون مطبوعات برای رسیدن به توسعه پایدار مطرح شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در دیدار با هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه گیلان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه برنامه های مطلوبی در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و درجهت همدلی انجام داده است گفت: با اجرای برنامه های نوین و با بهره گیری از فضاهای مجازی بیش از پیش آرمان ها  و اهداف  شهدا و نظام را به نسل جدید بیاموزیم و با بهره گیری از این ظرفیت دسیسه های دشمنان را خنثی کنیم.

فاضلی اذعان کرد: رسانه ها زبان گویای واسط بین مسئولان و مردم شمرده می شوند، خبرنگار با قلم ونگارش زیبایش مشکلات عموم را بیان و خدمات دولت مردان را نیز به جامعه بازگو می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: پرسش گری وحق جویی  از ویژ گی‌های شاخص  رسانه‌های فعال شمرده می شود و مسئولان  پاسخگوی سوالات با توجه به رعایت قانون مطبوعات هستند.

وی ادامه داد: رسانه ها خدمات مسئولان را در قالبی تاثیرگذار ارائه دهند که این بسیار ارزشمند است.

فاضلی با اشاره به افزایش تعداد رسانه های گیلان، خاطر نشان کرد: گیلان دارای ٢٤٦ مطبوعه است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: رسانه ها مستقل بوده و با حفظ حدود مسائل را مطرح می کنند.

وی اضافه کرد: حدود و مفاهیم و حقوق و در مقابل جرائم و رعایت قانون ازجمله مواردی است که یک رسانه فعال و ارزشمند باید بدان توجه کند.

فاضلی با تاکید بر اینکه در اجرای کارهای حرفه ای همه باید وظایف را به نحو احسن انجام دهند گفت: در اجرای کار و برنامه های حرفه ای هیچ  گاه نباید حاشیه های سیاسی را وارد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به سرعت و دقت خبرنگاران در جلسات اشاره  و تصریح کرد: خبرنگاران با قلم شیوایشان در محدوده زمانی بسیار کم اخبار جلسات را مخابره کرده، این روند اجرایی خبرنگاران شاهکار بوده و جای تقدیر، تشکر و توجه ویژه و همچنین حمایت  از این قشر پر تلاش را دارد.

فاضلی به شاخص های رفتاری یک رسانه موفق اشاره و اذعان کرد: گذشت، داشتن اعتدال و رعایت حقوق شخصی از ویژگی های مطلوب و موفق در روند پیشبرد اهداف در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: اصحاب رسانه موظفند با زبانی نرم و با رعایت قانون مطبوعات، انتقادات را در جامعه جهت پیشرفت و رسیدن به توسعه پایدار مطرح کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان این نشست با اهدای هدایایی به مناسبت روز خبرنگار از هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان تقدیر کرد.

همچنین حکم قهرمانی و هدیه نفر نخست مسابقات تیراندازی با سلاح کلاشینکف (بخش برادران)، جام شهید اسماعیل سیرت نیا (شهید شاخص سال ۹۶ بسیج رسانه گیلان) - که به مناسبت روز خبرنگار در مرکز آموزشی شهید بیگلو سپاه قدس گیلان در لاکان رشت برگزار شد - به طوفان بهداد، کارشناس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اهدا شد.

انتقاد در رسانه با زبانی نرم و رعایت قانون مطبوعات مطرح شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز