خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

عملیاتی شدن خرید متمرکز دارو و تجهیزات در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۸۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عملیاتی شدن خرید متمرکز دارو و تجهیزات در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تقدیر از عملکرد معاونت درمان برای حفظ و ارتقای رتبه بندی بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی، تقویت در حوزه نظارت را به طور ویژه ای مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار امیدواری کرد: با روند مناسب کنونی در این حوزه، مصر هستیم با برنامه ریزی مناسب، خدمات با کیفیت را با اطمینان به مردم ارائه کنیم. در این راستا، کیفیت مورد تایید از سوی تیم نظارتی دانشگاه، می تواند در اعتماد سازی ذینفعان بسیار مثمر ثمر باشد. با نظارت دقیق و مستمر، تببین تقویم نظارتی و استاندارد سازی خدمات ارایه شده، می توانیم در راستای رضایتمندی مردم گام های موثری برداریم.

 یوسف زاده انجام اولویت بندی در برنامه ها، تعیین ضرورت ها و کارشناسی های مدبرانه را راه حل بهبود وضعیت موجود خواند و تاکید کرد: وضعیت بیمارستان ها باید تجزیه و تحلیل شود و روند فعالیت و نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن برنامه ها با توصیه و نصیحت محقق نمی شود. هرچند در حال حاضر بیشتر مشکلات ما به معضلات مالی برمی گردد اما با برنامه ریزی می توان راهی برای وضعیت موجود پیدا کرد، همه در حال تلاش هستند اما بهتر است این تلاش ها با برنامه ریزی همراه باشد، در این میان مشارکت مدیران در برنامه ریزی و اجرا می تواند از سردرگمی واخدهای تابعه بکاهد.

وی برقراری ارتباط موثر بین مدیران و مدیران ارشد را در تصمیم گیری ها بسیار پر اهمیت دانست و اذعان کرد: هیچ کس به تنهایی نمی تواند بار دانشگاه را به دوش بکشد، بدون عزم جمعی بهبود شرایط موجود امکانپذیر نیست و این مهم باید با همراهی همه پرسنل به ویژه مدیران تحقق پیدا کند. مدیران باید در عملیاتی کردن برنامه جدیت داشته باشند و از توصیه و نصیحت بپرهیزند، در این خصوص روش ها و سیاست های کاری باید درست تبیین شوند.

رئیس دانشگاه از عملیاتی شدن خرید متمرکز دارو و تجهیزات خبر داد و افزود: مسیر عملیاتی شدن خرید متمرکز در حوزه تجهیزات و دارو می تواند به برداشتن بسیاری از موانع پیش روی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان ها منجر شود.

این نشست با هدف بهبود عملکرد مراکز درمانی دانشگاه و با حضور رئیس دانشگاه، معاون درمان، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون غذا دارو، مدیران حراست، فناوری اطلاعات، رسانه، بازرسی، تجهیزات و روسای بیمارستان ها سانتر، در سالن اجلاس دفتر ریاست برگزار شد و طی آن موضوعات؛ رضایتمندی بیماران، توافق نامه مالی مراکز، استاندارد سازی فرایندها، امحا زباله و بازسازی فضای فیزیکی مراکز، مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز