خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد:

ثبت نام ۲۲۰ شرکت در سامانه بهینه یاب طی یک ماه اخیر

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۵۱

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از ثبت نام ۲۲۰ شرکت در سامانه بهینه یاب طی یک ماه اخیر خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی در جمع خبرنگاران استان گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای خبرنگار گفت : خبرنگاری کاری بسیار سخت و دشوار است ، چرا که خبرنگاران  باید رعایت حق را سرلوحه کارشان قرار دهند .

خبرنگاران همیشه پشتیبان مدیران دلسوز هستند

شهیدی با بیان این که خبرنگاران همیشه پشتیبان مدیران دلسوز هستند ، اظهار داشت : خبرنگاران همیشه با انعکاس اقدامات خوب انجام شده ، باعث حمایت و دلگرمی مدیران دستگاه اجرایی هستند و بنده طی مدت کوتاهی که در استان گیلان در خدمت مردم و صنعت گران محترم هستم ، حمایت های خیلی خوبی را از خبرنگاران استان  دیدم که با دلسوزی و جدیت ، در پی انعکاس خبرها و بیان کارهای خوب هستند و کاستی ها را دلسوزانه تذکر دادند و با پیگیری درصدد رفع  کاستی ها بودند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در ادامه با بیان اینکه  سال گذشته در رابطه با صنعت ، صنایع ، تولید و اشتغال کارهای بسیار مهمی انجام شده  افزود: رهبر معظم انقلاب دو سال پیاپی را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند که این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد است و دولت محترم نیز پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های پیش رو ، در چهارسال کاری خود  کارهای بسیار خوبی انجام داده است .

شهیدی با اشاره به هفته صنایع کوچک ، پراکنش شهرک های صنعتی استان گیلان را قابل قبول دانست و اظهار داشت : سعی کردیم امکانات زیرساختی خوبی برای صنعتگران آماده نماییم .

رییس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از ثبت نام ۲۲۰ شرکت در سامانه بهینه یاب  طی یک ماه اخیر خبر داد و  افزود : در تلاش هستیم امسال نیز تسهیلات خوبی به صنایع تعلق گیرد.

وی با  بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی بصورت هزینه درآمد است، گفت: چتر حمایتی برای واحدهای بدهکار وجود دارد.

شهیدی سه شنبه ها را روز ملاقات عمومی دانست و گفت  : بیشتر از مصاحبه اهل اجرا هستم ، روزهایی سه شنبه هم ملاقات عمومی دارم و در روزهای دیگر نیز اگر در شرکت باشم حتما پاسخگو هستم چون به دلیل سرکشی از شهرک ها ممکن است روزهایی را در شرکت حضور نداشته باشم .

این مسئول  تشکیل زنجیره ارزش را از راه های حل مشکلات صنایع کوچک دانست و افزود: توسط این زنجیره ارزش امکان این موضوع فراهم می شود که چندین صنایع کوچک باهمدیگر از بورس خرید می کنند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همچنین از وجود  ۳۳ شهرک صنعتی درگیلان خبر داد و  اظهار داشت: مشکلات صنعت در  تمام کشورهای دنیا وجود دارد حتی در کشور آلمان نیز دولت به صورت مستقیم به صنعت کمک نمی کند ، بلکه حمایت ها بصورت غیرمستقیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز