خبرگزاری کار ایران

معاونت عمرانی شهرداری منطقه یک رشت عنوان کرد:

افتتاح‌پروژه بهسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر از سمت جاده انزلی و پیربازار

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۲۸

معاونت عمرانی شهرداری منطقه یک رشت در خصوص بهسازی و ساماندهی ورودی شهر از سمت جاده انزلی گفت: این پروژه به طول ۷۰۰ متر در امتداد دیوار فرودگاه است که در قالب لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی، پیاده‌روسازی، ایجاد فضای سبز و تعریض مسیر سواره رو است.

به گزارش ایلنا از رشت، معاونت عمرانی شهرداری منطقه یک رشت در خصوص بهسازی و ساماندهی ورودی شهر از سمت جاده انزلی اظهار داشت: این پروژه به طول ۷۰۰ متر در امتداد دیوار فرودگاه است که در قالب لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی، پیاده رو سازی، ایجاد فضای سبز و تعریض مسیر سواره رو است.

وی زمان افتتاح پروژه یاد شده را تا پایان ماه آینده عنوان کرد و گفت: براساس محاسبات انجام شده هزینه اولیه این پروژه ده میلیارد ریال تخمین زده شده است.

مهدی هاتفی در اشاره به عملیات ساماندهی و بهسازی حد فاصل میدان نبوت تا تخته پل در ورودی پیربازار اذعان داشت: این پروژه شامل عملیات جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، پیاده روسازی، ایجاد فضای سبز، رفیوژ میانی و تعریض مسیر سواره محدوده ورودی شهر در مسیر جاده پیربازار می باشد.

معاون عمرانی شهرداری منطقه یک اعتبار تخصیصی پروژه یاد شده را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه در مدت ۶ ماه تا پایان سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.
 
مهدی هاتفی همچنین در خصوص پروژه ترمیم و روکش آسفالت معابر سطوح محدوده منطقه یک گفت: در راستای بهسازی معابر عمومی شهرداری منطقه یک، پروژه روکش آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و پروژه مرمت چاله و پرکردن ترکهای آسفالتی در نواحی سه گانه، مرمت نوارهای حفاری سطح منطقه و لایه روبی و هم سطح سازی شبکه فاضلاب سنتی را در دستور کار اجرایی خود دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز