خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۳۱

نخستین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان به مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نخستین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان با حضور نمایندگانی از شرکت پخش فرآورده های نفتی،سپاه، عتبات عالیات، پلیس راه، کانون حمل و نقل مسافر، حج و زیارت،گمرک آستارا ، به مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برگزار شد.

نازک کار،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهمیت مراسم با شکوه اربعین سرور و سالار شهیدان، بسیج امکانات ، تجهیزات وتدوین برنامه ریزی های لازم در جهت ارتقاء خدمت رسانی به زائرین را از عمده ترین اهداف برگزاری کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برشمرد.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان سپس گفت: با برگزاری مستمر جلسات این کمیته برآنیم تا ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد سالهای گذشته در زمینه نقل و انتقال زوار اربعین زمینه حضور شایسته ی زائران گیلانی مرقد امام حسین (ع) در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی سالجاری فراهم نماییم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ایام اربعین بخش اعظم توان ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر استان همگام با سایر استانها معطوف اعزام و جابجایی زوار می گردد یادآور شد:  در سال گذشته 13هزار و 578 نفر زائر از استان گیلان با 323دستگاه اتوبوس به منطقه ی مرزی مهران اعزام شدند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در سال گذشته 6100 نفر از زائران کشور آذربایجان و گرجستان نیز برای زیارت کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی از طریق مرز زمینی آستارا به مرز شلمچه اعزام شدند.

در این جلسه پس از بیان دیدگاه ها و نظرات اعضای این کمیته، مقرر گردید که جلسات به  صورت منظم برگزار گردد و همه ی اعضا ضمن آسیب شناسی و بررسی توانمندیهای موجود در حوزه های تخصصی خود به ارائه ی برنامه بپردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز