خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر :

سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران توانمند است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۵۲۴

فرماندار رودسر گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران کاردان و توانمند است .

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در  نشست  هفته ملی مهارت ،احساس مسئولیت آموزشگاه داران را قدر دانست و گفت: به رغم اینکه آموزشگاه داران مهارتی دغدغه های خاص خود را دارند اما مشتاقانه با برگزاری نشست های مختلف پیگیری رفع این مشکلات  هستند.

وی تأکید کرد : مناسبت های خاص در روزها و هفته های مختلف باید فرصتی برای تلاش و کار باشد تا از این طریق شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم .

جانبازی رودسری با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران کاردان و توانمند است افزود : ما به مدیرانی توانمند و کارآمد احتیاج داریم که به دور از حواشی کار ها را به نحو احسن انجام دهند .

جانبازی رودسری ادامه داد : اگر بخواهیم آموزش را ارتقاء دهیم باید از لحاظ کیفی آن را تقویت کنیم چرا که بالا بردن سطح کیفی آموزش ، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و کارآموزان را در پی خواهد داشت .

وی با اشاره به دغدغه آموزشگاه داران مهارتی در خصوص بیمه مربیان آموزشی گفت : رفع مشکل بیمه مربیان آموزشی یکی از دغدغه های اینجانب و مطمئناً نماینده محترم شهرستان نیزهست که در این خصوص پیگیری های لازم انجام خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز