خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه مشاوره رایگان حقوقی اصحاب رسانه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۶۰

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: سامانه مشاوره رایگان حقوقی اصحاب رسانه گیلان با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن جعفری ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه نیازمند مشاوره رایگان حقوقی هستند، اظهار کرد: مشاوره حقوقی اصحاب رسانه عامل پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با اشاره به نیازهای حقوقی جامعه رسانه استان گیلان، افزود: بیش از 70 درصد اصحاب رسانه گیلان عضو کانون‌های 18 گانه سازمان بسیج رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری، مدیران رسانه، سردبیران، کارکنان نشریات و عوامل توزیع از جمله جامعه هدف این سازمان هستند.

جعفری با تأکید بر تشکیل جبهه فراگیر رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم که از اهداف اصلی سازمان است با همکاری رسانه‌ها تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه آماده ارایه مشاوره رایگان حقوقی به خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم، اظهار کرد: رعایت قانون مطبوعات مورد انتظارمان از اصحاب رسانه است.

سعید بابایی با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران بسیجی در نشر ارزش‌ها و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: وکلا، قضات، سردفتران و کارشناسان رسمی دادگستری از جمله جامعه هدف بسیج حقوقدانان هستند.

وی شماره تلفن 33142197 بسیج حقوقدانان را برای ارایه مشاوره حقوقی رایگان به اصحاب رسانه اعلام و گفت: در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان تلفنی و حضوری به اصحاب رسانه گیلان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز