خبرگزاری کار ایران

اسناد مالکیت تفکیکی مجتمع کارگاهی صومعه سرا اخذ شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۵۳۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت : صدور اسناد تفکیکی برای تسریع و تسهیل کار واحدهای تولیدی و صنعتی بهره‌بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از رشت ، احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان بیان داشت : اسناد مالکیت تفکیکی مجتمع کارگاهی صومعه سرا به مساحت 3 هکتار بعد از 10 سال از سازمان مسکن و شهرسازی به شرکت شهرک های صنعتی گیلان منتقل شد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : صدور اسناد مالکیت زمین برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی علاوه بر امنیت روانی برای سرمایه‌گذاران، کمک مؤثری جهت دریافت تسهیلات به‌عنوان وثیقه بانکی می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسناد اراضی برای سرمایه‌گذاران در واحدهای صنعتی، ارزش‌افزوده ایجاد می‌کند، افزود:  طی مذاکره و جلسات متعدد با سازمان مسکن و شهرسازی بعد از 10 سال اسناد مالکیت تفکیکی مجتمع کارگاهی صومعه سرا به مساحت 3 هکتار اخذ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بابیان اینکه صدور اسناد تفکیکی برای تسریع و تسهیل کار واحدهای تولیدی و صنعتی بهره‌بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند حائز اهمیت است تأکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در سال جاری نیز به دنبال اخذ سند تفکیکی بخش‌های دیگری از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز