خبرگزاری کار ایران

گیلان 400 هزار نفر بیمه شده اصلی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۴۰۲

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان بیان کرد: گیلان قریب به 400 هزار بیمه شده اصلی دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت 25 تیرماه روز تامین اجتماعی برگزار شد در جمع خبرنگاران استان عملکرد آماری،تعهدات ریالی،اهم اقدامات و دستاوردهای تامین اجتماعی را تشریح و اظهار کرد: 1 میلیون و 185 هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان هستند و 110 هزار نفر از تامین اجتماعی گیلان مستمری دریافت می کنند که با احتساب افراد تحت تکفل این رقم به 230 هزار نفر می‌رسد.

جمیل حق پرست تصریح کرد:استان گیلان در مقابل  6/3 دهم نفر بیمه پرداز یک مستمری بگیر دارد که این رقم در کشور در مقابل 5/5 نفر بیمه پرداز یک مستمری بگیر است که امر نشان از پایین بودن سطح پشیبانی در گیلان دارد.

حق پرست تاکید کرد:در گیلان 8 هزار مستمری بگیر وجود دارد که درسال ٩٥ جهت پرداخت انواع مستمری ها، 1600میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی گیلان پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: استان گیلان 36 هزار کارگاه فعال و 8 هزار کارگاه نیمه فعال وجود دارد که 12هزار میلیارد ریال حق بیمه از این کارگاه ها دریافت کرده ایم و 3 هزارو 300 میلیارد ریال مطالبه داریم.

وی افزود: 31 هزار 400 نفر در گیلان تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی هستند و با این وجود ظرفیت لازم برای سایر گارگران ساختمانی جهت برخورداری از بیمه وجود دارد.

حق پرست خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه تامین اجتماعی گیلان امکان دریافت لیست بیمه اینترنتی را فراهم کرده از مراجعات مردمی بسیار کاسته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اضافه کرد:در هفته تامین اجتماعی شعبه سنگر به عنوان شعبه سوم رشت و کارگزاری پنجم استان و ساختمان اداری تامین اجتماعی کیاشهر افتتاح می‌شود و تکریم از کارفرمایان نمونه،دیدار با نماینده ولی فقیه ،شرکت در نماز جمعه و ارائه گزارش ،بازدید از شرکتهای تولیدی و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان های ملکی از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز