خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان اعلام کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با توسعه زیرساخت‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۸۵۴

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : خدمت رسانی به فعالان صنعتی ، سرلوحه کار همکاران در شرکت شهرکهای صنعتی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت:مهم‌ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

احمدعلی شهیدی با ذکر اینکه بخش عمده‌ای از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی مربوط به بخش تولید و صنعت و شهرک‌های صنعتی است، افزود: قطعا تقویت شهرک های صنعتی منجر به افزایش تولید و اشتغال خواهد شد اما بدون سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی و روبنایی نمی توان انتظار گسترش اشتغال و تولید را داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همچنین گفت: تقویت و حمایت از صنایع مستقر و رفع موانع و مشکلات آن‌ها با هدف حفظ اشتغال و تولید واحدهای صنعتی و نیز توسعه کیفی شهرک‌ها با اجرای پروژه‌های عمرانی از دیگر برنامه های سازمان است .

شهیدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به فعالان صنعتی و تولیدی باید سرلوحه کار تک تک همکاران در شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار گیرد، تصریح کرد: در همین راستا تلاش می کنیم عرصه های مناسب را با دسترسی آسانتر به خدمات زیرساختی جهت ایجاد شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار به دست آوریم تا در آینده دچار مشکل جذب سرمایه گذار صنعتی نگردیم.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک نقش مؤثری در اهداف اجرای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارند به همیم دلیل باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه گسترش و رونق شهرک های صنعتی را در استان فراهم کنیم.

این مقام مسئول با ذکر اینکه  استان گیلان دارای مزیت هایی از جمله  کریدور شمال جنوب ، داشتن نیروی کار جوان و تحصیلکرده  و... است ،  خاطر نشان کرد:دولت تمام عزم خود را جزم کرده تا "شعار سال" تحقق یابد اما مهمترین مساله ایجاد یک عزم ملی است .

وی ادامه داد: امروز باید بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال پویایی اقتصاد و شکوفایی تولید باشیم و در بحث اقتصاد تلاش کنیم ، تا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ایران عزیز در تمام عرصه ها به ویژه صنعت باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز