خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بندر آستارا خبر داد:

کشف 13.5 کیلوگرم انواع موادمخدر در آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۱۶۳

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا از کشف 13.5 کیلوگرم انواع موادمخدر در آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سرهنگ رسول عزیزی در نشست مشترک با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هنگ مرزی،امام جمعه، دادستان،فرماندار، پرسنل انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا و خبرنگاران خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: همزمان با فصل بهار، شاهد حضور چشمگیر و تأثیرگذار مأموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت سه رویداد مهم طرح نوروزی،انتخابات و مناسبت های ماه مبارک رمضان بودیم.

عزیزی با تأکید بر اینکه هم اکنون مأموران انتظامی شهرستان بدون بهره مند شدن از هرگونه مرخصی، طرح تابستانه را آغاز کرده اند، بیان کرد: در راستای انجام وظایف ذاتی پلیس در سطح شهر، اغلب همکاری از سوی برخی دوستان مشاهده نمی‌شود که این موضوع یک سری ناهماهنگی‌هایی را بوجود می‌آورد که رفع این مسایل، مستلزم فرهنگ سازی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا رعایت اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی را از اولویت‌ها برشمرد و تصریح کرد: در بحث جامعه شناسی و مردم شناسی نیز رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند در سطح شهر تأثیر گذار باشد و فرهنگ مردم یک خطه را از این طریق معرفی کند.

وی پایه های نیروی انتظامی را نیروی‌انسانی دانست و تصریح کرد: فاصله آستارا با مرکز استان سبب شده است تا بسیاری از موارد را در همین شهرستان حل و فصل نمائیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا افزود:مجوز ایجاد کلانتری در شهرک عباس آباد اخذ شده است و نگاهی اجمالی به تراکم بالای جمعیت در این منطقه، می‌طلبد که در حداقل‌ترین زمان ممکن، این کلانتری ایجاد و تجهیز شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی دو روز تعطیلات عید سعید فطر، تعداد کثیری از هموطنان با بالغ بر 8 هزار و 500 خودرو در سطح شهر اتراق کرده اند، افزود: این آمار غیر از خانه کاشانه های رسمی است که رقمی قابل توجهی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا  در ادامه به بعضی از کشفیات پلیس طی سه ماه نخست سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت، 13.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا ادامه داد:در وقوع سرقت های خرد و کلان رشد 16 درصدی را داشته ایم و در کشفیات نیز افزایش 15 درصد را ثبت کرده ایم.

سرهنگ عزیزی میزان کشف سیگار قاچاق را 48 درصد بیشتر نسبت به مدت مشابه سال 1395 عنوان کرد و یادآور شد:در کشف مواد محترقه 186 درصد و در کشف انواع سلاح نیز  150 درصد رشد را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز