خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد:

شاخص آسفالت راه‌های روستایی صومعه‌سرا از وضعیت قابل قبولی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۶۹

مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان صومعه سرا اعلام کرد: شاخص آسفالت راه‌های روستایی شهرستان صومعه سرا از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری شهرستان صومعه سرا به منظور کارشناسی و بررسی وضعیت پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی شهرستان، با حضور علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم شریف صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت روز قدس  ابراز امیدواری کرد بتوانیم در روزهای باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان، مهمان این ضیافت الهی بوده و از فضیلت های بی نظیر این ماه استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه 31 خرداد برای بسیاری از هموطنان‌مان غم‌انگیز است، زلزله رودبار هیچ‌گاه از اذهان پاک نمی‌شود و مردم زیادی داغدار و بی‌خانمان شدند افزود : امیدوارم دیگر هیچ وقت از این اتفاقات را در استان و کشور شاهد نباشیم و این حادثه برای ساخت و سازها و برای همه ما درس عبرت باشد.

رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان خاطرنشان کرد : در استان تا پایان سال 92  ، 7800 کیلومتر راه روستایی داشتیم که با اقدامات مناسب این عدد را در سال 95 به 9045 کیلومتر رساندیم و  با افتخار شاخص آسفالت راه روستایی که در سال 92 ،  39.5 درصد بود ، تا پایان سال 95  به 51.77 درصد رسید.

وی با بیان اینکه شاخص آسفالت در شهرستان صومعه سرا از میانگین استانی و کشوری هم بالاتر است افزود: شاخص آسفالت شهرستان صومعه‌سرا با پیگیری های مسئولان گذشته و فعلی این شهرستان از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از  کلیه پیمانکاران که با تمام تنگناها و مشکلات مالی دوشادوش دولت در جهت آبادانی استان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند تشکر و بر نقش پررنگ آنها در افزایش شاخص آسفالت استان تاکید کرد.

خاوری با اشاره به اینکه در  بودجه سال 95 اعتبار راه روستایی در کشور 500 میلیارد تومان بود، گفت: ما 80 میلیارد تومان  آن را برای استان گیلان اخذ کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آسفالت 13 کیلومتری راه‌های شهرستان صومعه سرا در سه ماهه نخست سالجاری افزود:  در سال 95 عملیات آسفالت بیش از 40 کیلومتر از راه‌های شهرستان صومعه سرا با هزینه ای بالغ بر 51 هزار میلیون ریال انجام شد.

وی در پایان خاطرشان کرد:  تلاش می‌کنیم  به یاری خداوند متعال بتوانیم تا پایان سالجاری شاهد افزایش آمار آسفالت در بخش شهرستان صومعه سرا باشیم.

شاخص آسفالت راه‌های روستایی صومعه‌سرا از وضعیت قابل قبولی برخوردار است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز