خبرگزاری کار ایران

ابلاغ حکم 4 نفر از کارکنان اداره آب گیلان در کمیته‌های تخصصی آبفای کشور

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۶۶

احکام 4 نفر از کارکنان دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب گیلان در کمیته های تخصصی آبفای کشور توسط معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، احکام 4 نفر از همکاران دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب این شرکت در کمیته های تخصصی آبفای کشور توسط معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور ابلاغ شد.

بنا به این گزارش طی احکام جداگانه ای از سوی  پاکروح معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور سیده ضحی حجازی بعنوان عضو کمیته پایش کیفی شبکه های آب و مخازن ،  علیرضا شاه منصوریان عضو کمیته فلزات سنگین،   مریم وزیری و   سیدمحمدمیرنصرالهی به عنوان عضو کمیته مواد آلی آبفای کشور به مدت 2 سال منصوب شدند.

در این احکام آمده است به منظور تدوین دستوالعمل های کاری ، بررسی مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده ، با عنایت به دانش ، تجربیات ارزنده و پشتکار این همکاران به عنوان اعضاء این کمیته ها منصوب شدند.

 سیده ضحی  حجازی مدیرکنترل کیفیت آب و فاضلاب ، مریم وزیری کارشناس مسئول بخش دستگاهی آزمایشگاه، علیرضا شاه  منصوریان کارشناس کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب وسید محمد میرنصرالهی رئیس آزمایشگاه آب و فاضلاب این شرکت هستند.

ابلاغ حکم 4 نفر از کارکنان اداره آب  گیلان در کمیته‌های تخصصی آبفای کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز