خبرگزاری کار ایران

فرمانداررودسر :

رضایت عمومی راهکاراصلی شورای ترافیک باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۱۶

فرماندار رودسر گفت: رضایت عمومی مردم با اجرای طرح‌های کارشناسی شده باید راهکاراصلی شورای ترافیک باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر؛جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار و باحضوراعضای شورای ترافیک در دفتر فرماندار برگزار شد.

دراین جلسه جانبازی فرماندار رودسر ضمن پرداختن به مصوبات جلسه قبل و بررسی آنها،خواستار ارائه گزارش ازسوی اعضای شورای ترافیک شهرستان شد .

فرماندار ضمن تأکید بر تلاش شورای ترافیک در حل مشکلات ترافیکی و نصب علائم راهنمایی و نصب سرعت‌گیر در راستای جلوگیری از سرعت غیرمجاز و بررسی موارد ترافیکی بیان داشت: استاندارد سازی معابر، تسهیل ترافیک درشهر و ایمن‌سازی معابرعمومی در راستای حفظ ایمنی وامنیت جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف شورای ترافیک است از این‌ رو رضایت عمومی مردم اعم از رانندگان وعابران بااجرای طرح‌های کارشناسی شده باید راهکار اصلی این شورا باشد همچنین در خصوص کنترل ترافیک ومسایلی ازاین قبیل ، باید ابتدا فرهنگسازی صورت گیرد تا این موارد در بین مردم نهادینه شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان دراین جلسه ، ضمن رسیدگی به مشکلات وخواسته‌های مردم ، در زمینه های ترافیکی، دستور بررسی و پیگیری سریع آنها را صادر کرد واظهار داشت: پس از بررسی و کار کارشناسی نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام گردد.

رضایت عمومی  راهکاراصلی شورای ترافیک باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز