خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت خبر داد :

لزوم شناسایی افراد مستعد در حوزه های درآمدی شهر

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۷۰

سرپرست شهرداری رشت گفت: افرادی که در حوزه های درآمدی بنا به دلایلی کنار گذاشته شده و یا در واحدهای غیر تخصصی مشغول به کار می باشند شناسایی و نسبت به بکار گیری آنها با صدور ابلاغ و پیش بینی ابزارهای تشویقی مناسب اقدام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرز جمشید پور با تاکید بر  ضرورت برنامه ریزی دقیق جهت تحقق درآمدهای پیش بینی شده  اذعان داشت: اولویت هزینه  از سوی معاون مالی اقتصادی، مدیریت اداره درامدهای عمومی و مدیران مناطق باید در پرداخت های پرسنلی و هزینه های ضروری باشد.

 جمشید پور  با اشاره به لزوم شناسایی و تعرفه افراد مستعد و مناسب در حوزه های درامدی گفت: افرادی که در حوزه های درامدی بنا به دلایلی کنار گذاشته شده و یا در واحدهای غیر تخصصی مشغول به کار می باشند شناسایی و نسبت به بکار گیری انها با صدور ابلاغ و پیش بینی ابزارهای تشویقی مناسب اقدام خواهد شد.

وی افزود: اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام و سرعت بخشی در اجرای پروژه های عمرانی از دیگر اولویت های شهرداری طی ماههای آینده است.

 فرامرز جمشیدپور خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی و مناطق باید با توجه به فصل گرما از حداکثر ظرفیت و پتانسیل های سازمان عمران در حوزه آسفالت و خدمات عمرانی  بهره‌مند  شود.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر تهیه  فهرست هزینه های ضروری از سوی امور مالی مرکز و مناطق تصریح کرد :  فهرست هزینه های فوق باید جهت برنامه ریزی پرداخت و  به حوزه معاونت مالی اقتصادی ارائه گردد.

 این مسئول شناسایی مناصب تاثیرگذار در افزایش درآمد را از دیگر وظایف معاونت مالی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: پس از شناسایی این افراد توسط معاون مالی و اقتصادی ، مدیران مناطق و ارائه راهکارهای مناسب توسط افراد از  مزایای حق مسئولیت برخوردار خواهند شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز