خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

اجرایی شدن طرح قرارگیری کنتورهای 2 پوندی در داخل کابین

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۶۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت : با هدف دسترسی راحت تر و حفاظت بهتر تجهیزات و عدم سوء استفاده احتمالی، کنتورهای 2 پوندی مشترکین صنعتی در داخل کابین نصب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: یکی از اصلی ترین علل اجرای طرح قرارگیری کنتور در داخل کابینی که به شارع عام ارتباط داشته باشد و یا درب آن به سمت شارع عام باز شود این بود که مرغداری ها که بخش اصلی مشترکین عمده را تشکیل می دهند به علت قرنطینه بودن محوطه مرغداری در بعضی مواقع اجازه قرائت کنتور را به مأموران شرکت نداده و به مأمور شرکت به شرط استحمام اجازه بازدید داده می شد که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای قرائت کنتور و تولید صورتحساب ایجاد می کرد.

ظهیری ادامه داد: با اجرای این طرح دیگر نیازی به ورود به ملک مشترک برای قرائت کنتور نبوده و مامور شرکت گاز می تواند در هر زمان نسبت به کنترل دستگاه اندازه گیری از خارج ملک اقدام نماید ضمن آنکه مشترک به دستگاه قرائت کنتور دسترسی ندارد.

 ظهیری در این باره افزود: در سالیان گذشته مواردی از دستکاری کنتور مشترکین صنعتی به شرکت گاز گزارش گردیده و متاسفانه بعلت قابل تشخیص نبودن مشکل برخی از کنتورها در محل، می بایست جهت تشخیص دستکاری, کنتور به شرکت دارای صلاحیت تست کنتور تحویل می گردید که این مسئله موجب افزایش مشکلات می شد که با اجرای این طرح این مشکل نیز برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان یکی دیگر از فواید اجرای این طرح را فراهم نمودن شرایط استفاده از کنتورهای دارای تصحیح کننده اشاره نمود که تجهیزات الکترونیکی منصوبه بر روی کنتورها از آب باران محافظت می گردند.

در این طرح کنتور و رگولاتور در داخل یک باکس فلزی که دارای پایه های بتنی بوده قرار می گیرند و ونت رگولاتور توسط یک لوله از داخل باکس به بیرون هدایت می شود، بنابراین امکان بالا بردن فشار رگولاتورها و به هم زدن تنظیم آنان وجود ندارد.

تاکنون کنتور 40 مشترک به این شیوه نصب شده و در نظر است کنتور تمامی مشترکین که حدود 540 واحد می باشند، طی یک بازه زمانی 6 ماهه در سال 96 جابجا و در داخل باکس قرار گیرد.

طرح قرارگیری کنتورها در داخل کابین از تاریخ 10 اسفند سال 95 در شرکت گاز استان گیلان آغاز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز