خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش :

رفع مشکلات عشایر تالش نیازمند نیروی جهادی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۸۲

فرماندار تالش که به مناسبت هفته جهادکشاورزی با رئیس و کارکنان اداره جهاد شهرستان دیدار و گفتگو می کرد تاکید کرد : ساماندهی زندگی عشایری از ابعاد مهم اجتماعی است که باید اجرایی شده تا بتوانند بهتر به فعالیت های تولیدی خود بپردازند .

به گزارش ایلنا از تالش ،سید عیسی مهدوی  فرماندار شهرستان تالش ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت  علی (ع)  و تبریک به مناسبت هفته  جهاد کشاورزی  در  این جلسه گفت: زمینه یابی در بحث تخصصی جهاد کشاورزی و روح جهادی  تشکیل جهاد کشاورزی از دوران تشکیل انقلاب اسلامی است .

وی نقش جهاد کشاورزی را در  زندگی عشایری بسیار بزرگ  و مهم دانست و افزود : بر طرف کردن مشکلات عشایر  در این شهرستان نیاز به نیروی جهادی دارد .

مهدوی  هدف از تشکیل این  جلسه و شورا  را گام نهادن جهادی دانست و اشاره کرد : بسیاری از فعالیت اقتصاد مقاومتی  در این شهرستان  به زندگی عشایری بر می‌گردد که الگویی خود کفاست .

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش ساماندهی کیوی داران در پایان   کشاورزی شهرستان تالش را بسیار مهم دانست وگفت: ساماندهی مناطق عشایری  و اجرای  طرح هادی روستایی و همچنین تشکیل تعاونی عشایر ها را بسیار مهم دانست  و بر عملیاتی شدن این امور توسط دستگاههای مربوطه تاکید کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز