خبرگزاری کار ایران

پایان تجسس در ارتباط با پیدا کردن جسد جوان مغروق در رودخانه دیسام سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۷۵

فرماندار سیاهکل گفت: وی اهل رشت می باشد که در اثر سقوط در رودخانه دیسام سیاهکل غرق شده بود پس از چندین روز واکاوی و جستجو سر انجام در ۱۵ کیلو متری پایین دست از محل وقوع حادثه در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان مشاهده شد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل،  اسلامی فرماندار سیاهکل در ارتباط با جوان غرق شده در رودخانه دیسام اظهار داشت: وی اهل رشت می باشد که در اثر سقوط در رودخانه دیسام سیاهکل غرق شده بود پس از چندین روز واکاوی و جستجو سر انجام در ۱۵ کیلو متری پایین دست از محل وقوع حادثه در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان مشاهده شد.

فرماندار سیاهکل افزود : به محض اطلاع  از وقوع حادثه از همان لحظات اولیه با درگیر کردن اداراتی همچون آب منطقه ای و اداره کل بحران به جستجوی فرد غرق شده پرداختیم .

وی خاطر نشان کرد: با تامین هزینه مالی غواصان بخش خصوصی  و یاری جستن از امکانات شهرداری رشت و دیگر دستگاه های ذیربط  وهمچنین هماهنگی بخشداران  و دهیاران  دو شهرستان سیاهکل و لاهیجان و پیمایش مسیر سرانجام صبح  دیروز موفق به یافتن جسد فرد مغروق شدیم.

  شایان ذکر است  این جوان ساکن رشت با ماشین یخچالدار مخصوص حمل مرغ به کشتارگاه پرسفید سیاهکل آمده و مبادرت به گرفتن عکس سلفی از ابشاردیسام نموده بودکه براثر سقوط در رودخانه  جان خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز