خبرگزاری کار ایران

افتخار آفرینی شطرنج بازان نوجوان آستارایی در جام رمضان

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۱۳

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا از افتخار آفرینی دو شطرنج باز آستارا در رقابت های جام رمضان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید خاصی پور اظهار کرد:مسابقه شطرنج نوجوانان توسط فدارسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات فدراسیون تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در دو جدول برگزار شد،ادامه داد:جدول یک در زیر 10سال پسران و زیر 12سال دختران با حضور 30 شطرنج باز و جدول دو در ریتینگ زیر 1800 با حضور 76 شطرنج باز انجام شد.
 
خاصی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه «آرتین دولتی» و «رامتین ایلخانی» از شهرستان آستارا در این رقابت ها شرکت کرده بودند،افزود:دولتی در مسابقات اوپن و ایلخانی در مسابقات زیر 10 سال موفق شدند در 7 دور بازی و کسب 5 برد و 2 باخت به ترتیب در مکان های اول و سوم بایستند.
وی توضیح داد:آرتین دولتی موفق شد با این پیروزی 166واحد ریتینگ به درجه بین المللی خود اضافه کند.
وی تصریح کرد:رامتین ایلخانی که پیش از این در جام بین المللی خزر به درجه "بین المللی" نایل شده بود موفق شد با این نتایج 26 واحد ریتینگ به درجه بین المللی خود بیافزاید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا در پایان تأکید کرد:مسابقه به روش سوئیسی در 7 دور با قوانین فیده برگزار شد و جدول مسابقات جهت محاسبه ریتینگ به فیده ارسال می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز