خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت سال 96 است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۰۶

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام از اولویت های برنامه ریزی تخصیص اعتبار سال 96 در این شهرستان است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در نخستین کمیته برنامه ریزی شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید براساس اولویت‌های تعیین شده پروژه‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

وی با اشاره به پیگیری دستگاه‌های اجرایی در تامین منابع مالی لازم از سوی مسئولان بالادستی سازمانی خود اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا خلاء هایی که در زمینه عدم اجرای به موقع طرح های عمرانی شهرستان در بخش کمبود اعتبارات وجود دارد برطرف کنند.

وی گفت: برخی از نیازها با توجه به تخصیص اعتبارات از طریق شهرستان انجام می شود اما برخی اعتبارات باید در مرکز کشور و استان پیگیری شود که باید از ظرفیت نماینده شهرستان و سایر عوامل بهره برد.

وی ادامه داد: به مطالبات مردم باید در اسرع وقت پاسخ داده شود تا مردم نیز از سهم خود در نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید استفاده کنند و خوشبختانه نگاه خوبی در سطح ملی در کشور برای خدمات رسانی به شهرستان آستارا وجود دارد که حضور چندین باره استاندار محترم گیلان در آستارا نشان از عزم ملی و استانی برای رفع مشکلات مردم در دولت دارد که باید از این فرصت برای تکمیل زیرساختها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید ابتکار عمل بیشتری از خود نشان دهند چراکه مدیریت یک هنر است، و هنر هم که با خلاقیت و نوآوری آمیخته است، و مدیران نباید منتظر بمانند اعتباری بیاید و کاری انجام دهند بلکه باید از خود ابتکار نشان داده و به پویایی مجموعه خود بپردازند.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه مردم به دولت آقای روحانی رای اعتماد دوباره داده اند و از این رای انتظار کار دارند افزود: شما به عنوان نمایندگان دولت در شهرستانها در حوزه فعالیت های خود باید بتوانید مطالبات مردم را پاسخ دهید و پاسخ به این مطالبات نیازمند تحرک و پویایی است.

وی افزود: نگاه دولت در بهره وری و استفاده از منابع انسانی نگاه جناحی نبوده است و تمام تلاش خود را در چهار سال گذشته انجام داد تا از ظرفیت های انسانی به نحو شایسته در مدیریت ها استفاده کند اما این دلیل نمی شود که مدیرانی با کارایی پایین همچنان در مسئولیت ها باقی بمانند.

وی شرط ماندگاری مدیران در شهرستان را اجرای برنامه های دولت و پویایی و تحرک در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم عنوان کرد.

رنجکش با اشاره به موقعیت های ویژه آستارا ادامه داد: این شهرستان دارای ظرفیت هایی در سطح ملی و فراملی است که باید با برنامه ریزی درست از آن استفاده شود و توانایی ها و استعدادهای بالقوه آن به مرحله ظهور و بالفعل برسد.

وی بر ضرورت همگرایی دستگاه های اجرایی در اجرای طرح ها و برنامه ها و مشارکت در رفع مشکلات مردم نیز تاکید و خواستار در نظر گرفتن پیوست های فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی شد.

وی توجه به پرکردن اوقات فراغت جامعه بویژه جوانان و ایجاد فرصت های اشتغالزایی را از جمله مهم‌ترین مطالبات در شهرستان در کنار رفع مشکلات عمرانی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز