خبرگزاری کار ایران

طی تیرماه جاری؛

روند یکساله برنامه راهبردی در دانشگاه‌علوم پزشکی‌گیلان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۸۵

دبیر شورای مطالعات راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از برگزاری همایش " نگاهی بر روند یکساله برنامه راهبردی" در دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی تیر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عبدالرسول سبحانی هدف از برگزاری این همایش را تبیین برنامه راهبردی دانشگاه و تقدیر از تلاش و زحمات مسئولان، اعضای کمیته راهبردی و سایر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

سبحانی ضمن تقدیر از زحمات همه کسانی که در برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همکاری و همیاری داشتند، گفت: ایجاد فرهنگ مناسب سازمانی و دیدگاه جدید در ساختار مدیریتی دانشگاه ما را بر آن داشت که برنامه محور باشیم.
 
وی با اشاره به این که شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی نزدیک به یکسال است که در دانشگاه شکل گرفته و طی این مدت چهار هزار نفر ساعت زمان صرف شده است، افزود: برای پایا و مانا شدن این فعالیت ها باید تلاش ها به اسناد و مدارک تبدیل شود تا مورد استفاده مسئولانی که در آینده وارد این سیستم می شوند، قرار گیرد.
 
 سبحانی در ادامه علت شکست برنامه راهبردی سازمان ها را عدم شرکت مدیران ارشد آن سازمان در تدوین برنامه راهبردی عنوان کرد و افزود: اما خوشبختانه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تمامی جلسات تدوین برنامه راهبردی و استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این مساله در این دانشگاه حل شده است.

دبیر شورای مطالعات راهبردی دانشگاه، از تدوین کتاب برنامه راهبردی، راه اندازی سامانه توانمندسازی منابع انسانی در پورتال دانشگاه و چاپ نشریه راهبردی و برگزاری همایش، ایجاد دفتر ارتباط با صنعت و پروژه بین المللی سازی به عنوان کانال های ارتباطی برنامه استراتژیک دانشگاه یاد کرد.

وی در ادامه بازخورد برگزاری همایش دو روزه "پلی به سوی آینده، نوآوری و کارآفرینی " در فروردین ماه سال جاری را مثبت خواند و یادآور شد: برگزاری همایش مذکور کمک کرد تا مفاهیمی همچون؛ خلاقیت، نوآوری، آینده پژوهی و شهر دانایی و .. وارد دانشگاه شود و این امر بسیار مثمرثمر است.
 
وی در خاتمه مخاطبان اصلی این همایش را مدیران میانی و پایه عنوان کرد و برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش تعامل و همیاری خانواده بزرگ دانشگاه را خواستار شد.

محمد رضا فرحناک – دبیر اجرایی  شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به گذشت یک سال و اندی از تدوین نقشه ی راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یادآور شد: در این همایش ارزیابی سنجه ها صورت می پذیرد  و در ادامه به تشریح محورها و برنامه‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهیم پرداخت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز