خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اولویت دولت دوازدهم در حوزه سلامت به محرومین جامعه است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۲۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ارزش کارها به استفاده و بهره‌مندی محرومین جامعه بستگی دارد، گفت: توجه بیشتر دولت دوازدهم در حوزه سلامت نیز به محرومین جامعه است.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان ضمن تبریک حماسه‌سازی ملت در انتخابات 29 اردیبهشت، نقش و جایگاه بهداشت و درمان را در دولت تدبیر و امید، آشکار خواند و افزود: این انتخابات، یک پیروزی برای ملت ایران و حوزه سلامت بود چرا که بی شک نهال نوپای تحول نظام سلامت، در دولت دوازدهم ثمردهی بیشتری خواهد داشت.

یوسف‌زاده اظهار داشت: این فرصت می‌تواند، زمانی برای جمع بندی راهبرد سلامت در دوره گذشته و تداوم آن در دوره جدید باشد.

وی با بیان این مطلب که ارزش کارها به استفاده و بهره‌مندی محرومین جامعه‌بستگی دارد، اظهار داشت: توجه بیشتر دولت دوازدهم در حوزه سلامت نیز به محرومین جامعه است.

رئیس دانشگاه درخصوص جلسه کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی در سمنان، گفت: این نشست‌ها به عنوان بستری برای توسعه و تبادل افکار و همچنین ارتقای اهداف حوزه سلامت است. در این راستا تفویض اختیار بیشتر به کلان مناطق جهت انجام فعالیت ها، با توجه به تعاملات موجود، فرصت مناسبی برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شمار می رود.

یوسف زاده چابک، ضمن تبریک سال روز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت، بر تاثیر نظام ارزیابی عملکرد پرسنل در توسعه و پیشرفت سازمان، تاکید کرد.

گفتنی است، در چهل و پنجمین جلسه شورای راهبردی که در سالن اجلاس ریاست برگزار شد، بررسی پروژه های مدیریت منابع انسانی، توجه به مشارکت کارکنان، مدیریت نظام پرداخت و جایگزینی نظام کارمزدی به جای وقت مزدی با رویکرد مبتنی بر علوم جدید و با توجه بر ارزیابی 360 درجه در کارکنان، بررسی ارزش های سازمانی، بررسی پروژه تروما سیستم و بیماری های غیر واگیر، در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز