خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

ساخت اولین ترانسفورماتور کم صدا به سفارش شرکت برق گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۷۱

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: از موفقیت‌های بزرگ شرکت پیشنهاد طراحی و ساخت ترانسفور ماتور کم صدا بود که با پیگیری‌های به عمل آمده اولین ترانسفورماتور کم صدا به سفارش شرکت برق گیلان ساخته شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم اختتامیه ارزیابی عملکرد سالانه معاونت بهره‌برداری با حضور بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی‌برق منطقه‌ای گیلان، مدیران عامل‌شرکت‌های تعمیراتی و گروه ارزیاب اعزامی از شرکت توانیر در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

 بلبل آبادی با اشاره به اینکه ارزیابی فرصتی طلایی برای شرکت‌های برق منطقه ای در راستای انجام بهینه امور است، بیان داشت: از همکاران سختکوش و پرتلاش شرکت درخواست دارم تا از راهنمایی‌های ارزیابان نهایت استفاده را ببرند و آن را در کارهای خود مد نظر قرار بدهند. ما باید از تجارب و راهنمایی‌های ارزیابان که صاحب نظر در صنعت برق هستند، بهره بگیریم و این فرصت را مغتنم بشماریم. امیدوارم این رهنمودها ، مسیر بهبود ، سرآمدی و کارآمدی شرکت را بهبود ببخشند.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه هر مجموعه، سازمان و تشکیلاتی نقاط قابل بهبود خواهند داشت، افزود: ارزیاب ها می بایست شاخص های ارزیابی را متناسب با شرایط هر استان که شرایط متفاوتی دارند در نظر بگیرند و ویژگی‌های منحصر به فرد استانها را در ارزیابی لحاظ کنند. استان گیلان، استانی کم وسعت می باشد که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است. همچنین با پراکندگی بالای جمعیت، از وضعیت جمعیتی، جغرافیایی، حقوقی و مالی خاصی نیز برخوردار است که بر کلیه فعالیتهای شرکت اثرگذار است که امیدوارم ارزیابان این ویژگی‌های خاص را در ارزیابی خود مد نظر قرار بدهند.

بلبل آبادی با اشاره به اینکه شرایط ویژه استان و محدودیت ها و مشکلات سیستم را وادار به تفکر و پیدا کردن راهکار می کند، افزود: محدودیتها، چالش ها و مشکلاتی که شرکت برق گیلان با آنها درگیر بود موجب شد تا شرکت به افتخارات و موفقیتهای خوبی دست پیدا کند. به عنوان مثال شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان اولین شرکتی بود که برای احداث خط چهار مداره 230/63 کیلوولت مشبک یا خط چهارمداره 63 کیلوولت مشبک پیش قدم شد که این امر سبب شد تا 35 درصد از حریم خطوط انتقال و فوق توزیع کاهش پیدا کند.کاهش 35 درصدی حریم در استانهای شمالی، در واقع نجات دهنده استان بود. وجود چنین مشکلات و چالش هایی همچنین موجب شده تا شرکت برق گیلان تا حد امکان از احداث خطوط جدید اجتناب کند که راه حل آن بالا بردن توان و ظرفیت انتقالی خطوط موجود است.

از دیگر موفقیتهای بزرگ شرکت پیشنهاد طراحی و ساخت ترانسفور ماتور کم صدا بود که با پیگیریهای به عمل آمده اولین ترانسفورماتور کم صدا به سفارش شرکت برق گیلان ساخته شد.  
در مراسم اختتامیه ارزیابی عملکرد سالانه معاونت بهره برداری،  صالح معرفت سرگروه و ارزیاب بخش رلیاژ، ضمن قدردانی از علاقه مندی، صبر و مشارکت همکاران برق گیلان در ارزیابی، بیان داشت:
با وجود مدیران و کارشناسان با دانش، علاقه مند و زحمتکش، کارها به نحو مطلوب و شایسته ای در شرکت برق منطقه ای گیلان انجام می شود. پیمانکاران شرکت نیز با تلاش و کوشش، پیگیر کارها هستند  و تعامل خوبی بین کارکنان شرکت با پیمانکاران وجود دارد. خلاقیت و نوآوری خوبی هم در کارکنان شرکت و هم در پیمانکاران وجود دارد. از جمله این خلاقیت ها بهبود دادن عملکرد تجهیزات قدیمی بود.  همچنین واحد تحقیقات ، مطالعات خوبی را انجام داده است و جای قدردانی است.

وی در ادامه ضمن تبریک به مهندس بلبل آبادی به خاطر داشتن همکارانی خوب و شایسته، گفت:
اصلاح و بهینه سازی تاسیسات، مساعدت در خرید لوازم یدکی، هماهنگی در مدیریت انبار، تفکیک لوازم غیرضروری و خروج آنها از انبار و وحدت رویه بین کارکنان شرکت و پیمانکاران از جمله پیشنهادهای ارزیابان به کارکنان شرکت در راستای پیشبرد اهداف شرکت و انجام بهینه امور است.

صالح معرفت سرگروه و ارزیاب بخش رلیاژ، پیمان کریمی فرد و هادی صفری ارزیابان بخش ستادی، علی مصطفایی نیا ارزیاب بخش بهره برداری، محمد علی کریمی ارزیاب بخش پست و محمد احمدی ارزیاب بخش خط به مدت یک هفته عملکرد سالانه معاونت بهره برداری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز