خبرگزاری کار ایران

در سالروز تاسیس دانشگاه آزاد صورت گرفت؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد رشت با شهدای انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۴۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مصادف با فرارسیدن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای رشت با شهدای ایران اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مصادف با فرارسیدن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای رشت با شهدای ایران اسلامی تجدید میثاق کردند. 
 
 علیرضا امیرتیموری، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن تقدیر از حضور حداکثری و خلق حماسه ای دیگرتوسط ملت ولایت مدار استان گیلان و کشور در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری، گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات سال جاری بار دیگر ثابت کردند که پایبند به آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب و حافظ خون شهدا بوده و چشم طمع دشمنان را کور و نومیدی مجدد را در دشمنان رقم زد و می توان گفت پیروز واقعی این حضور مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان بودند.
 
وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در راستای روشنگری وتلاش در جلب مشارکت سیاسی دانشجویان و دانشگاهیان و تحقق اراده راستین ملت جهت تعیین سرنوشت خویش اقدام کرد و توانست در انتخابات در جهت ارتقای شور و شعور سیاسی دانشجویان کوشا باشد.
 
امیرتیموری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی‌تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از چند دستآوردها و برکات انقلاب اسلامی ایران بوده که برای ایران اسلامی وجوانان این مرز و بوم نعمتی است که امیدوارم با نگاه ویژه ای که مقام معظم رهبری و دست اندرکاران نظام به آن دارند بتواند در جهت آموزش فرزندان کشور عزیزمان روز به روز ارتقاء یابد.
 
تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز پیشاپیش ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروزآزاد سازی خرمشهر گفت: در راستای توسعه و گسترش معنویت در حوزه کار و فعالیت در دانشگاه و تجدید میثاق با شهدای والا مقام، برنامه ای در پیوند با افزایش روحیه ایثار و تکریم مقام شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای الهی و معنوی این عزیزان توسط حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پیش بینی شد.

لازم به ذکر است بمناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی رئیس ، اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در گلزار شهدای رشت و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق شد. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز