خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آستارا خبر داد:

اهدای بیش از 3 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به جوانان تحت حمایت آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۹۶

مدیر کمیته امداد آستارا گفت: سال گذشته 199 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه و ازدواج در سه بخش هدیه پسران، ازدواج دوباره و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش سه میلیارد و 478 میلیون و 754 هزار ریال پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، رحمت‌الله رجبی مدیر کمیته امداد شهرستان آستارا با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین بخشی از کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است ، اظهار کرد : سال گذشته 199 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه و ازدواج در سه بخش هدیه پسران، ازدواج دوباره و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش سه میلیارد و 478 میلیون و 754 هزار ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه انجام شده از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران تأمین شده است ، افزود : 153 نوعروس مبلغ سه میلیارد و 62 میلیون و 344 هزار ریال ، 33 نوداماد مبلغ 215 میلیون ریال و 13 نفر از مددجویان هم برای ازدواج مجدد مبلغ 195 میلیون ریال دریافت کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان آستارا ، با اشاره به مزایای برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره برای زوجین تحت حمایت ، گفت : کلاس‌های مشاوره و آموزشی در زمینه‌های بهداشت روانی، بهداشت فردی و خانواده از جمله کلاس‌هایی است که برای زوجین ، قبل از ازدواج پیش‌بینی شده است . 

وی کمک به ازدواج جوانان نیازمند را یکی از بهترین اقدامات در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود : خیران ، دولت، مسئولان و همه آحاد جامعه در هر زمینه ای که می‌توانند باید برای سنت پسندیده ازدواج جوانان به ویژه جوانان نیازمند کمک و خدمت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز