خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های‌فرهنگی مساجد گیلان خبرداد:

اهدای یک هزار جلد قرآن‌کریم به کانون‌های مساجد و مراکز طرح تلاوت نور گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۸۵۲

مسئول‌دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اهدای یک‌هزارجلد قرآن‌کریم به کانون‌های مساجد و مراکز طرح تلاوت نور استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از غبار روبی مساجد به همت اعضای کانون خبر داد و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری آماده اجرای برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری ختم قرآن کریم مهترین فعالیت کانون‌های مساجد در ماه رمضان است، اذعان کرد: گفت: کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، قرائت، احکام و تفسیر از دیگر کلاس‌های کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن است.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به فعالیت ۵۱ خانه نور در استان اذعان کرد: این خانه‌ها با محوریت فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان فعالیت بیشتری را خواهند داشت.

وی از اهدا یک هزار جلد قرآن کریم به کانون‌های مساجد خبر داد و اذعان کرد: مراکز مجری طرح تلاوت نور در اولویت اهدای قرآن هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اذعان کرد: طرح «تلاوت نور» هم اکنون در یک هزار و ۱۵۰ مسجد سراسر استان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر به همت ائمه جماعات بعد از اقامه نماز جماعت در مساجد برگزار خواهد شد تا مردم بیشتر با معانی والای قرآنی آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز