خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر مطرح کرد:

برای برگزاری انتخابات سالم با هیچ کس تعارف نداریم/ برخورد قانونی با متخلفین انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۸۹

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان رضوانشهر گفت: در برگزاری انتخابات سالم با هیچ کس تعارف نداریم و در این راستا با متخلفین برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، جلسه آموزشی و توجیهی قوانین و مقررات و آئین نامه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندگان فرماندار و بخشدار در شعب اخذ رای، به ریاست عسکر حسنی‌پور فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان رضوانشهر، چراغی معاون فرماندار و نمایندگان فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و با شرح وظایف و دستورالعمل انتخابات در محل شعب ثبت نام واخذ رای آشنا شدند.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان رضوانشهر در این جلسه با اشاره به نقش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای و همچنین  اهمیت و جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت مردم اظهار کرد: در برگزاری انتخابات سالم با هیچ کس تعارف نداریم و در این راستا با متخلفین برخورد قانونی خواهیم کرد.

عسکر حسنی پور افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری از جمله مواردی است که باید در برگزاری این انتخابات مورد تاکید قرار بگیرد چرا که به برکت این نظام و خون شهدا رای حق مردم است و تک تک ما این حق را داریم و باید این حق را تبدیل به فرصت کنیم.

وی  خواستار تلاش و نظم و آرامش نمایندگان فرماندار در شعبات  ثبت نام و اخذ رای جهت برگزاری یک انتخابات شفاف و بدون هیچ گونه شبهه ای در شهرستان شدند

در پایان جلسه نیز کلاس آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار برگزار شد و آموزش های لازم در خصوص نحوه نظارت ، اخذ آراء و صندوق رای و شمارش آراء نیز آموزش داده شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز