خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود مطرح کرد:

انتخابات مظهر امنیت، اقتدار و انسجام ملی/ آمادگی لنگرود جهت خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۵۰

فرماندار لنگرود از آمادگی کامل این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت اصول چهارگانه مهم و ضروری در انتخابات است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، فرماندار لنگرود از آمادگی کامل این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خبرداد و گفت: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت اصول چهارگانه مهم و ضروری در انتخابات است.
 
سید رضا جوادپور فرماندار لنگرود در همایش توجیهی نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرهای تابعه لنگرود گفت: در جمهوری اسلامی ایران همه  باید برای افزایش اعتماد عمومی به نظام و تقویت امید به آینده تلاش کنیم.
 
وی انتخابات را مظهر امنیت، اقتدار و انسجام ملی دانست و اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات خواسته رهبری است و هدف دشمنان اسلام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران پیاده کردن نقشه های خود و ایجاد تفرقه در جامعه است.

جوادپور با تاکید به اصول چهارگانه مهم در انتخابات، افزود: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات چهار اصل مهم و ضروری است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه کاندیداهای شوراهای اسلامی رفتار انتخاباتی را رعایت و دانش و اطلاعات خود در مورد قانون انتخابات را افزایش دهند، تصریح کرد: تیم های بازرسی برای شعبات، گشت های محسوس و نامحسوس اطلاعاتی و انتظامی، برنامه ریزی کمیته امنیت در مورد اشخاص و شعبات حساس از جمله اقداماتی است که در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل انجام می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات این دوره فقط در شهر لنگرود به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اذعان کرد: هیچ حساسیتی نسبت به کاندیدای خاصی وجود ندارد و رعایت اصول چهارگانه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت مهم  و شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات در  ۲۹ اردیبهشت آمادگی کامل دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز