خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش ایمنی تردد صورت گرفتٰ؛

بهره‌برداری 16 سامانه کنترل و نظارت هوشمند در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۴۳۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد، بکارگیری سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در این راستا 16 سامانه هوشمند در استان در حال بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از رشت، نازک کار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ضمن خیر مقدم ، گزارشی از موقعیت و جایگاه حمل و نقل و راه‌های استان و عملکرد اداره کل استان گیلان درسال گذشته دراین حوزه ها ارائه کرد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان رسالت بزرگ و خطیر نگهداری بالغ بر 11 هزار کیلومتر از راههای شریانی،غیر شریانی و روستایی را به همت راهداران پرتلاش و سختکوش استان عهده دار بوده که بیش از 72 میلیون متر مکعب برفروبی در سال گذشته بیانگر تنها گوشه ای از تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بخش نگهداری راه‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان سپس با اشاره به این نکته که استان گیلان با وجود بندر و پایانه مرزی یکی از استان‌های مهم حمل و نقلی کشور در حوزه های کالا و مسافر در سطح داخلی و بین المللی محسوب می‌شود، گفت: در نوروز سالجاری شاهد تردد بیش از 58 هزار مسافر نوروزی از پایانه مرزی آستارا بودیم که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 47 درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تاکید بر هدفگذاری اداره کل بر امر ارتقاء ایمنی تردد در محورهای استان گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد، بکارگیری سیستم‌های  کنترل و نظارت هوشمند در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در این راستا 16 سامانه هوشمند در استان در حال بهره برداری است که در سالجاری نیز عملیلات اجرایی 37 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

جعفری معاون دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز ضمن تشکراز میزبانی استان گیلان به تشریح اهداف برگزاری نشست پرداخته وگفت: این نشست ها با هدف اطلاع از مشکلات ودیدگاهها و انتظارات استانها وهم اندیشی و تشریک مساعی پیرامون آنها برگزار می شود . جعفری با اشاره به  بازخورد مثبت نشست های قبلی در استان‌ها  بر ادامه اینگونه نشست‌های تخصصی منطقه ای پیرامون مسائل جاری و ماًموریتهای محوله و بررسی مسائل و مشکلات استانها تاکید کرد.

این نشست دو روزه با حضور مدیران حراست ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، قم ، سمنان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل و کردستان در رشت برگزار شد. ​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز