خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا خبر داد:

فعالیت ٦٥ کانون فرهنگی و هنری در مساجد صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۹۸

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: امسال در تمامی ٦٥ کانون مجوز دار صومعه سرا جُنگ شادی و جشن بزرگ مذهبی برپا خواهد بود.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، نوراله صفرپور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه صومعه سرا دومین رتبه از نظر تعدد کانون های مساجد در استان است امسال به حول و قوه الهی در تمامی ٦٥ کانون مجوز دار صومعه سرا جُنگ شادی و جشن بزرگ مذهبی برپا خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: با توجه به ایام باشکوه شعبان و اعیاد بزرگ مذهبی تمام ٦٥ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان صومعه سرا در این اعیاد جشن بزرگ برگزار کرده و همه این کانون‌ها جشن میلاد امام عصر و زمان را در شب نیمه شعبان و روز تولد آن حضرت برگزار می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌صومعه سرا، با بیان اینکه جهان در انتظار فرج حضرت مهدی موعود(عج) است و ما متولیان فرهنگی و هنری باید با اجرای برنامه های شاد و مفرح خشنود کننده دل منتظران آن حضرت بوده و زمینه ساز فرج وجود نازنینش باشیم اشاره کرد: تعدادی از کانوهای فرهنگی و هنری مساجد صومعه سرا ، در این ایام خصوصا روز نیمه ی شعبان علاوه و برپایی جُنگ شادی ، ایستگاههای صلواتی برپا نموده اند که از مهمانان حضرت قائم پذیرایی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز