خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر مطرح کرد:

مشارکت‌حداکثری برای تحقق آرمان جمهوریت و اسلامیت

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۵۱

فرماندار رضوانشهر گفت: جمهوریت و اسلامیت آرمان ماست و برای تحقق آن باید مشارکت حداکثری جمهوریت را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، جلسه تمهید مقدمات و ستاد پشتیبانی انتخابات با دهیاران شهرستان در محل فرمانداری به ریاست فرماندار رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات دهیاران بخش مرکزی و پره سر که به عنوان مدیر اجرایی در روستا در پیگری عمران و آبادانی و مسائل و مشکلات مردم تلاش می کنند قدردانی کرد.

حسنی‌پور با اشاره به دو انتخابات مهم 29 اردیبهشت سال 96 گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات باید در حفظ و صیانت از آرای مردم و امنیت و سلامت انتخابات در چارچوب قانون عمل کنیم و مردم را جهت حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی دعوت کنیم.

وی افزود: شما دهیاران به عنوان مدیر روستا جزو گروه‌های مرجع محسوب می شوید  و  اثرگذار  هستید تا مردم را به حضور پرشور و مشارکت حداکثری و آگاهانه در عرصه انتخابات رهنمون نمائید.

فرماندار رضوانشهر گفت: ما موظفیم شور و نشاط و امید که موجب رشد و توسعه یافتگی و اقتدار کشور می گردد  را تکامل دهیم زیرا یأس و ناامیدی اساساً باعث در جازدگی و مانع نشاط می‌شود و نگذاریم آسیبی به آن رسانده شود که امیدواریم همه مردم در پای صندوق های رأی موجب عزت و اقتدار ایران و یأس و ناامیدی دشمنان ما شوند.

حسنی‌پور عنوان‌کرد: جمهوریت و اسلامیت آرمان ماست و برای‌تحقق آن باید مشارکت حداکثری جمهوریت را داشته باشیم.

وی  بیان داشت: این امنیتی که امروز در کشور داریم مرحون خون پاک شهدای والامقام و رزمندگان و نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی در سایه فرامین مقام معظم رهبری است لذا همه باید در جهت حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز